Steroidturkey.com / Hormonlara dair ne varsa. Hiç bir şey gizli kalmayacak!
0 beğenilme 0 beğenilmeme
276 gösterim
Merhaba arkadaşlar, öncelikle sizlerin deneyim ve tecrübelelerinden yararlanmak adına bir konu başlığı açma gereği duydum çünkü steroid konusunda tecrübesiz ve ilk kürüm olacağı için ve en iyi verimi almak adına sizlere danışmak isterim. Testo E. ve dianabol kürünü kullanmak istiyorum, bunun için nasıl bir uygulama, tedavi, doz ayarı izlemeliyim? Herkesin standart aynı dozu kullanması saçma olur diye düşünüyorum. Yaşım 20, boyum 1.76, kilom 65 herhangi bir sağlık sıkıntım yok check-up yaptırdım, fakat aileden genetik olarak saç dökülme problemi var(dayı-amca tarafım hep kel) bunun içinde ayrıca bir tavsiyeniz var mıdır? Şimdiden yorum yapanlara teşekkürü borç bilirim.
Steroid kürleri genel kategorisinde (220 puan)
yeniden kategorilendirildi | 276 gösterim

2 Cevap

0 beğenilme 0 beğenilmeme
Meraba; olabilir kullanılabilir ama boldenon dahil edilirse daha bir güzel olabilir. Testo / dianabol üzerin den gidecekseniz 500 mg testo / 30 mg dianabol şeklinde yürüyebilirsiniz. Kellik benim sülalemde de genetik ve sülalede saçı olan tek kişi benim 30'lu yaşları yarılamış biri olarak. Burada önemli olan doğruyu bilip doğru hareket etmek.

Başarılar.
(35.9k puan)
Hocam kürü 10 haftada tamamlayı düşünüyorum hangi haftalarda testo e. Hangi haftada dianabol kullanayım. Birde tedavi için ne zaman başlangıç yapmalıyım. Sizide meşgul ediyorum ama ince detaylarını da öğrenmek isterim. Boldenonı da 2. Kürümde düşünüyorum.
1-10 TESTO / 1-5 DIANABOL / pct kür sonu testler sonrası olur koca karı ilacı misali sonuçları görmeden önerimde bulunamaz kimse.
1 beğenilme 0 beğenilmeme
Teşekkürler hocam. Bilgileriniz cidden çok aydınlatıcı.
(220 puan)
Hoş geldiniz, Steroid Turkey ( Fitness, Cross Fit, Vücut Geliştirme ) sizlere sorularınızın diğer üyelerimiz tarafından cevaplanması için bir ortam sağlar.
deneme
569 soru
941 cevap
592 yorum
1,884 üye